Conditii de Transport

1. Livrarea catre CLIENT a COMENZILOR plasate este efectuata de regula prin intermediul curierilor proprii sau a livratorilor parteneri ai ESTROVITA.

2. Curierul ESTROVITA sau livratorul partener al companiei noastre va incerca livrarea COMENZII de cel mult doua ori iar in cazul in care comanda nu este preluata de cel putin doua ori consecutive de catre client pentru doua COMENZI diferite, compania are posibilitatea de a aplica masuri limitative sau restrictive respectivului CLIENT in lipsa unor motive intemeiate care sa justifice comportamentul acestuia din urma. Pentru clarificare, avand in vedere ca unele dintre produsele comercializate de ESTROVITA sunt produse alimentare perisabile, livrarea acestora trebuie realizata in termeneii prezentului DOCUMENT pentru a asigura standardele de calitate promovate si astfel, livrarea unei noi COMENZI poate sa conduca la pierderi pentru ESTROVITA.

3. Livrarea produselor va fi realizată in decurs de cel mult 30 de zile de la incheierea contractului (respectiv de la primirea confirmarii automate de plasare a COMENZII), cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel cu privire la momentul livrarii (art. 18 alin 1 din PG nr.34/2014). In eventualitatea in care transportatorul partener al ESTROVITA va livra produsul / produsele COMANDAT(E), termenul de livrare asumat va fi comunicat la momentul plasarii COMENZII, insa termenul general de livrare conform legii este cel comunicat mai sus in prezentul articol. Termenul de livrare poate fi modificat din motive independente de vointa ESTROVITA, in conditiile legii si ale prezentului DOCUMENT.

4. Toate produsele comercializate pe https://estrovita.ro/shop/ sunt livrate pe teritorul Romaniei, astfel cum este indicat in prezentul DOCUMENT sau dupa cum putem actualiza aceasta informatie din cand in cand pe SITE. Lista zonelor de livrare poate fi actualizata oricand de catre ESTROVITA.

5. Costurile de livrare sunt suportate de catre CLIENT indiferent de valoarea totala a COMENZII, cu exceptia cazurilor in care costurile livrarii sunt suportate de catre ESTROVITA in cadrul unei promotii sau a unei campanii de fidelizare sau promovare. Promotiile sunt in mod expres comunicate CLIENTILOR iar in lipsa acestora se aplica costurile de livrare afisate in cadrul procesului de plasare al COMENZII.

6. Returul produselor este posibil in conditiile Capitolului 10 din Termeni si Conditii – “Returnarea produselor si anularea comenzii” disponibila pe SITE iar retragerea din CONTRACT trebuie realizată de catre CLIENT in conditiile si in termenele afisate in cadrul Capitoului 12 din Termeni si Conditii – “Retragere din Contract”.

© ESTROVITA – Ultima versiune: octombrie 2022