Săritul cu frânghia este asociat în primul rând cu școala, când această formă de divertisment era lider în curțile din spate. Cu toate acestea, după cum se pare, acest lucru simplu nu este rezervat doar copiilor – și adulții beneficiază de el! Este apreciat în special de persoanele care duc un stil de viață activ ca un antrenament cardio suplimentar. Săritul cu frânghia aduce o mulțime de beneficii pozitive care ne afectează corpul – atât în sfera fizică, cât și în cea mentală.

Descoperiți avantajele unei sărituri cu coarda!

O coardă de sărit este un echipament ușor accesibil, mic și ieftin, datorită căruia putem influența activitatea noastră fizică și, astfel – condiția și silueta noastră. Totuși, acestea nu sunt singurele avantaje: săritul cu coarda vă permite să mențineți o coordonare motorie adecvată, să pierdeți câteva kilograme și să vă îmbunătățiți echilibrul. Nu lipsit de importanță este efectul benefic al săriturii cu coarda asupra metabolismului nostru – atunci când sărim, acesta este accelerat.

Nu doar silueta câștigă din săritul coarda, ci și inima noastră – este un adevărat antrenament de rezistență și respirator! Când sărim, ritmul nostru cardiac crește, inima și respirația se accelerează. Acesta este momentul în care învățăm să respirăm corect. De asemenea, săritul cu coarda îmbunătățește circulația sângelui. Prin urmare, săritul cu coarda este o formă excelentă de exercițiu și antrenament – mai ales pentru persoanele cărora nu le place foarte mult să alerge sau să facă exerciții în sala de sport.

Cum să începeți aventura cu o frânghie de sărituri?

Principiul este similar ca și în cazul începerii oricărui antrenament – nu ne putem arunca în apă adâncă. Ar trebui să începem cu calm și să reglăm ritmul săriturilor la noi înșine. Cu toate acestea, înainte de a ajunge la coarda de sărituri, trebuie să ne amintim să ne încălzim – fără aceasta, ne putem accidenta. Inițial, puteți sări coarda în serii de 15-30 de secunde, în funcție de preferințele individuale. Pauzele dintre serii nu trebuie să depășească 1 minut. În timp, puteți crește numărul de serii sau timpul de execuție al acestora. Nimic nu te împiedică să te programezi să sari timp de 10 minute. Amintiți-vă despre regularitatea antrenamentelor – cel mai bine este să le repetați în fiecare zi.

Săritul coardei aduce multe beneficii. Datorită ei putem arde câteva kilograme în plus, dar și să accelerăm metabolismul sau să îmbunătățim condiția fizică. Cu toate acestea, este important să ne amintim despre o dietă corect echilibrată, bogată în nutrienți. Acesta va fi un supliment suplimentar la dieta EstroVita Immuno. Este un supliment alimentar cu cel mai mare conținut concentrat de acizi grași omega 3, 6 și 9, izolați dintr-un amestec unic de până la 4 uleiuri vegetale (semințe de in, coacăze negre, chimen negru și primula de seară). EstroVita Immuno conține o compoziție atent selectată de acizi grași omega 3, 6 și 9 într-un raport excelent omega 3/omega 6 și un complex de vitamine A, D, E, K. Vitaminele A și D ajută la buna funcționare a sistemului imunitar, iar prezența coacăzului negru contribuie la întărirea întregului organism. 1 linguriță (5 ml) acoperă necesarul zilnic pentru toți acizii omega, precum și pentru vitaminele K și E și până la 1000% din necesarul zilnic de vitamina D.

Săritul cu coarda este o joacă de copii! Puteți sări aproape oriunde, trebuie doar să găsiți un spațiu liber – acasă, în parc, în grădină. Exercițiile fizice regulate vă vor face să vedeți primele efecte în scurt timp!

ce facem, sărim?

Lasă un răspuns